Tüm Haberler

Kitap Bağışlarımız Ulaştı: Köy Okuluna Kitap Dolusu Sevgi

İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü tarafından düzenlenen “Köy Okuluna Kitap Dolusu Sevgi: Kitap Bağış Kampanyası" ile toplanan yüzlerce kitap, Şırnak ili Betüşşebap ilçesinde okuyan öğrencilerle buluştu. Gönüllü ve bağışçılarımızın desteğiyle her yaş grubuna hitap eden ve çeşitli kategorilerde bir araya getirilen kitaplar, öğrencilerin bilgiye erişimini kolaylaştır

30 Ekim 2024
Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyelerimizden Doç. Dr. Oğuz KELEŞ’in Makalesi Pegem Journal of Education and Instruction’da Yayımlanmıştır

Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyelerimizden Doç. Dr. Oğuz KELEŞ’in Makalesi Pegem Journal of Education and Instruction’da Yayımlanmıştır

Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyelerimizden Doç. Dr. Oğuz KELEŞ’in “Validity and Reliability Study of Parental Anxiety Scale Regarding Distance Education” başlıklı makalesi SCOPUS ve TR Dizin kapsamındaki Pegem Journal of Education and Instruction’da Yayımlanmıştır.  Bu çalışmada, ailelerin uzaktan eğitime ilişkin kaygı düzeylerini belirlemeye yönelik standardize e

12 Temmuz 2024

Volkan GÜMÜŞLÜ ile “Bay Do’nun Müzik Sınıfı” başlıklı Söyleşi Gerçekleştirildi

Üniversitemiz Temel Eğitim bölümü tarafından düzenlenen ve müzik öğretmeni Öğr. Gör. İlksen KODAL'ın moderatörlüğünü üstlendiği etkinlikte, "Bay Do'nun Müzik Sınıfı" adlı müzik ders materyalinin tasarımcısı müzisyen Volkan GÜMÜŞLÜ ile söyleşi gerçekleştirildi. Etkinlikte, çocuklara erken yaşta müzik eğitiminde animasyonun gücünü kullanarak geleneksel sazlarımızın tınılarından dünya enstrümanlarına

31 Mayıs 2024
Temel Eğitim Bölümü Öğretim Üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Deniz YÜCEER, \

Temel Eğitim Bölümü Öğretim Üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Deniz YÜCEER, "Cultural Reflection of Coffee" Başlıklı E-Twinning Projesi Kapsamında Düzenenlenen Webinar’a Konuk Oldu.

Gebze Sarkuysan Anadolu Lisesi’nde görev yapmakta olan Felsefe Öğretmeni İlknur DEMİR tarafından yürütülmekte olan “Cultural Reflection of Coffee” (Kahvenin Kültürel Yansıması) başlıklı E-Twinning projesine, Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Öğretmenliği Programından Dr. Öğr. Üyesi Deniz YÜCEER uzman konuşmacı olarak katılım sağladı.    

19 Mart 2024
Dr. Öğr. Üyesi Oğuz KELEŞ’in Makalesi Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisinde Yayımlanmıştır

Dr. Öğr. Üyesi Oğuz KELEŞ’in Makalesi Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisinde Yayımlanmıştır

Erken Çocuklukta Ahlak ve Değer Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı Mezunumuz İsmet Ayşegül YILDIRIM ve Dr. Öğr. Üyesi Oğuz KELEŞ’in “Erken çocukluk dönemi değerler eğitimi veren kurumlarda aile katiliminin incelenmesi” başlıklı makalesi TR Dizin kapsamındaki Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisinde Yayımlanmıştır. Bu çalışmada erken çocukluk dönemi değerler eğitimi veren kurumlarda a

29 Ocak 2024
Cumhuriyet\'ten Günümüze İlköğretim Hayatımız Konferansı Prof. Dr. Mustafa Gündüz Tarafından Gerçekleştirildi

Cumhuriyet'ten Günümüze İlköğretim Hayatımız Konferansı Prof. Dr. Mustafa Gündüz Tarafından Gerçekleştirildi

Eğitimci ve akademisyen Prof. Dr. Mustafa Gündüz, 10 Ocak Çarşamba günü , İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Temel Eğitim Bölümü olarak düzenlediğimiz konferansta "Cumhuriyet’ten Günümüze İlköğretim Hayatımız" başlıklı bir konuşma gerçekleştirdi. Konferansta Türkiye'nin Cumhuriyet döneminden itibaren ilköğretim alanındaki önemli değişimler ve gelişimler ele alındı. Eğitim sistemimizin temel taşlarınd

22 Ocak 2024
Dr. Öğr. Üyesi Lütfullah ÇELİKTEN Okullarda Finansal Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesi Çalıştayı’na Katıldı

Dr. Öğr. Üyesi Lütfullah ÇELİKTEN Okullarda Finansal Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesi Çalıştayı’na Katıldı

Temel Eğitim Bölüm Başkanımız Dr. Öğr. Üyesi Lütfullah ÇELİKTEN Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektörlüğünün davetiyle ‘Okullarda Finansal Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesi Çalıştayı’na katıldı.  

20 Ekim 2023
Araştırma Görevlisi Tuğba Emiroğlu İlvan\'ın Makalesi Education and Information Technologies İsimli Q1 Dergide Yayımlanmıştır

Araştırma Görevlisi Tuğba Emiroğlu İlvan'ın Makalesi Education and Information Technologies İsimli Q1 Dergide Yayımlanmıştır

Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı Araştırma Görevlisi Tuğba Emiroğlu İlvan'ın Makalesi SSCI Kapsamındaki Education and Information Technologies İsimli Q1 dergide yayımlanmıştır.   Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim dalı Arş. Gör. Tuğba EMİROĞLU İLVAN’ın ve Prof. Dr. Remziye CEYLAN’ın “Predicting preschool children’s digital play addiction tendency during Covid‐19

4 Haziran 2023
Doktor Öğretim Üyesi Oğuz KELEŞ’in Makalesi ESCI kapsamındaki Journal of Qualitative Research in Education (ENAD) İsimli Dergide Yayımlanmıştır

Doktor Öğretim Üyesi Oğuz KELEŞ’in Makalesi ESCI kapsamındaki Journal of Qualitative Research in Education (ENAD) İsimli Dergide Yayımlanmıştır

Araştırmacı Elif Zeynep ÖZBEY’in ve Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim dalı doktor öğretim üyesi Oğuz KELEŞ’in “Distance education experiences of preschool teachers during the COVID-19 pandemic in Turkey” başlıklı makalesi ESCI kapsamındaki Journal of Qualitative Research in Education (ENAD) isimli dergide yayımlanmıştır.   Bu çalışmada, Türkiye'de COVID-19 pandemisi sırasında okul

26 Mayıs 2023
Eğitim Fakültesi Bilimsel Araştırma Paneli Başvuruları Başladı

Eğitim Fakültesi Bilimsel Araştırma Paneli Başvuruları Başladı

İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ   Eğitim Fakültesi Bilimsel Araştırma Paneli Başvuruları Başladı  Bu yıl ilki düzenlenecek olan Eğitim Fakültesi Bilimsel Araştırma Panelinde araştırmalarını sunmak isteyen öğrencilerimiz için başvuru süreci başladı. Eğitim Fakültesi Bilimsel Araştırma Paneli 30 Mayıs 2023 Salı günü gerçekleşecek olup, panel için son başvuru tarihi 2 Mayıs 2023’t

10 Nisan 2023
Arş. Gör. Tuğba EMİROĞLU İLVAN\'ın Makalesi Participatory Educational Research (PER)\'de Yayımlanmıştır

Arş. Gör. Tuğba EMİROĞLU İLVAN'ın Makalesi Participatory Educational Research (PER)'de Yayımlanmıştır

Arş. Gör. Tuğba EMİROĞLU İLVAN'ın "Early Childhood Preservice Teachers’ Levels of Multiculturalism Perception and Ethnocultural Empathy: A Study in the Turkish Context" başlıklı makalesi Participatory Educational Research (PER)'de yayımlanmıştır.  Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı öğretim elemanlarımızdan Arş. Gör. Tuğba EMİROĞLU İLVAN'ın katkıda bulunduğu "Early Childhood Pre

17 Mart 2023
Lisans Öğrencilerimizle Proje Yazma Atölyesi’nde Buluştuk!

Lisans Öğrencilerimizle Proje Yazma Atölyesi’nde Buluştuk!

Temel Eğitim Bölümü tarafından 28 Aralık 2022 tarihinde Proje Yazma Atölyesi gerçekleştirildi. Atölyemize çeşitli bölümlerden öğrencilerimiz katılım gösterdi. Uzman eğitimcimiz ve öğrencilerimiz etkileşimli olacak şekilde örnek bir proje üzerinden çalışma gerçekleştirdiler.  

17 Ocak 2023